Afspraak

Op afspraak

De diensten Burgerzaken en Grondgebiedszaken (ruimtelijke ordening, leefmilieu, mobiliteit, uitvoerende diensten) werken voor bepaalde zaken enkel op afspraak. Maak onderaan deze pagina online je afspraak.

Burgerzaken

  • Voor heel wat zaken (attesten en uittreksels aanvragen, een adreswijziging doorgeven, een nieuwe PIN- en PUK-code aanvragen...) hoef je zelfs niet langs te komen, maar kan je ze aanvragen via het E-loket
  • De dienst burgerzaken werkt op afspraak. Enkel voor een beperkt aantal zaken (zie lijst!) die weinig tijd nemen, hoef je geen afspraak te maken en kan je vrij langskomen bij de snelbalie. 

Grondgebiedszaken

Bij de diensten Grondgebiedszaken (ruimtelijke ordening, leefmilieu, mobiliteit en uitvoerende diensten) kom je op afspraak langs. Een afspraak maken kan eenvoudig onderaan deze pagina. 

Heb je hulp nodig?

  • Bekijk in het filmpje hoe je eenvoudig een afspraak maakt. 
  • Lees in de veelgestelde vragen hoe je moet aanmelden, hoe je een afspraak kan annuleren of verplaatsen en voor welke zaken je een afspraak kan maken. 
  • Bel tijdens de openingsuren naar 02 892 20 00. De onthaalmedewerkers helpen je graag verder. 

Openingsuren & contact

Onthaal Administratief Centrum
adres
Tramlaan 81861 Meise
Tel.
02 892 20 00
e-mail
info@meise.be

Openingsuren

Vandaag 8.30 - 19 uur

De diensten Burgerzaken en Grondgebiedszaken (ruimtelijke ordening, leefmilieu, mobiliteit, uitvoerende diensten) werken voornamelijk op afspraak. 

Maak een afspraak