Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Dienst Burgerzaken tijdelijk op OCMW-campus (ingang langs Hof Ter Wilderweg)

Bericht van 16 december 2022

Vanaf januari 2023 gebeuren er werken in het Administratief Centrum voor een eengemaakte, toekomstgerichte, klantvriendelijke en efficiënte dienstverlening. De gelijkvloerse verdieping wordt opnieuw ingericht met een nieuwe wachtruimte, onthaalbalie en inkomhal.

Burgerzaken vanaf 5 januari tijdelijk naar de OCMW-campus

Hierdoor verhuist de dienst Burgerzaken vanaf 5 januari 2023 tijdelijk naar de OCMW-campus. Je kan hen terugvinden in de polyvalente ruimte van de serviceflats. Je bereikt hen gemakkelijk via de Hof Ter Wilderweg en door het pad over het gras te volgen. Parkeren kan op straat of op de parking van het OCMW. Zij werken nog steeds op afspraak. Vanaf 02/06/2023 kan je opnieuw in het Administratief Centrum (Tramlaan 8) terecht. 

De politie verhuist ook tijdelijk naar de OCMW-campus. Kind en gezin verhuist permanent naar deze campus.

Verhuizingen doorheen 2023

Doorheen 2023 zullen er nog diensten verhuizen door noodzakelijke werken. Neem daarom best steeds een kijkje bij de openingsuren om te zien waar je terecht kan.

Nieuwsoverzicht

Openingsuren & contact

Dienst bevolking
adres
Tramlaan 81861 Meise
Tel.
02 892 20 20
Fax fax
02 270 02 61
e-mail
bevolking@meise.be

Openingsuren

Vandaag
Op afspraak: 8.30 - 12.00 uur

Maak een afspraak

E-loket

De dienst Burgerzaken werkt op afspraak. Op zaterdag is er vrije inloop, enkel voor:

  • het aanmaken en afhalen van Belgische identiteitskaarten en reispassen,
  • adreswijzigingen,
  • het afhalen van rijbewijzen (niet aanvragen),
  • een uittreksel uit het strafregister,
  • uittreksels, afschriften en attesten.

Voor bepaalde kleine zaken kan je vrij langskomen bij de snelbalie tijdens de openingsuren. Hiervoor heb je geen afspraak nodig. 

Voor heel wat zaken hoef je niet langs te komen in het Administratief Centrum: je kan ze aanvragen via het E-loket

Deel deze pagina